Båtførerkurs for Grupper

Hos Kystskolen tilbyr vi spesialtilpassede båtførerkurs for grupper på 10 eller flere personer, hvor som helst i landet. Våre kurs er ideelle for bedrifter, foreninger, skoleklasser, vennegjenger og andre grupper som ønsker å lære mer om båtføring og sikkerhet til sjøs.

Gruppe deltar på båtførerkurs hos Kystskolen for å få båtførerbevis

Fordeler med Gruppekurs

Tilpasset Undervisning

Våre erfarne instruktører tilpasser kursinnholdet etter gruppens behov og ferdighetsnivå, slik at alle får mest mulig ut av undervisningen. Vårt mål er å forberede alle deltakerne til å bestå båtførerprøven og få båtførerbeviset.

Fleksibilitet

Vi tilbyr fleksible tidspunkter og steder for kursene, slik at det passer inn i deres timeplan og geografiske preferanser. Dette betyr at vi kan holde båtførerkurset på et sted som er praktisk for dere.

Rabatterte Priser

Ved å samle en gruppe på 10 eller flere personer, kan dere dra nytte av rabatterte priser og gjøre opplæringen mer kostnadseffektiv. Ta kontakt for å finne ut mer om våre prisavtaler for grupper.

Kontakt oss

Er du interessert i å delta på et båtførerkurs med din gruppe? Ta kontakt med oss på mail: info@kystskolen.no for mer informasjon og for å avtale tid og sted. Vi ser frem til å hjelpe dere med å planlegge et kurs som passer perfekt for deres behov.

Ved å delta i våre kurs, får dere ikke bare verdifull kunnskap om båtføring og sikkerhet til sjøs, men også et sertifikat dere drar nytte av resten av livet. Vi ser frem til å ønske dere velkommen til Kystskolen!